آگهی مناقصه عمومی 01/12

دی 19, 1401

آگهی فراخوان مناقصه عمومی دو مرحله ای 01/12

شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی در راستای تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز مرکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی طبق مشخصات فنی مندرج در اسناد از تمامی افراد حقیقی و حقوقی دارای مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی/ سایت توانیران جهت شرکت در مناقصه عمومی دو مرحله ای 01/12  دعوت می نماید صرفا با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) نسبت به خرید اسناد مناقصه به مبلغ 2.500.000 ریال (دو میلیون و پانصد هزار ریال) اقدام و اسناد مربوط را طبق برنامه‌ زمان‌بندی مناقصه از طریق “ستاد” ارائه نمایند.

ردیف آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای 01/12
 

01-12

–          مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید، حمل، نصب، راه اندازی و آموزش 6 دستگاه چراغ اتاق عمل سقفی دو قمره

–          تضمین شرکت در مناقصه (فرآیند ارجاع کار-ریال) 655،000،000 (صرفاً به صورت واریز به حساب معرفی شده در اسناد مناقصه، ضمانتنامه معتبر بانکی یا ضمانتنامه صادره توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق های پژوهش و فناوری غیر دولتی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید تا سه ماه آینده.)

–          شماره فراخوان در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد): 2001096446000031

02-12 –          مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید، حمل، نصب، راه اندازی و آموزش 8 دستگاه ونتیلاتور بزرگسال و 2 دستگاه ونتیلاتور اطفال/ بزرگسال

–          تضمین شرکت در مناقصه (فرآیند ارجاع کار-ریال) 2،400،000،000 (صرفاً به صورت واریز به حساب معرفی شده در اسناد مناقصه، ضمانتنامه معتبر بانکی یا ضمانتنامه صادره توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق های پژوهش و فناوری غیر دولتی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید تا سه ماه آینده.)

–          شماره فراخوان در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد): 2001096446000032

03-12 –          مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید، حمل، نصب، راه اندازی و آموزش 38 دستگاه پمپ سرم

–          تضمین شرکت در مناقصه (فرآیند ارجاع کار-ریال) 700،000،000 (صرفاً به صورت واریز به حساب معرفی شده در اسناد مناقصه، ضمانتنامه معتبر بانکی یا ضمانتنامه صادره توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق های پژوهش و فناوری غیر دولتی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید تا سه ماه آینده.)

–          شماره فراخوان در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد): 2001096446000033

04-12 –          مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید، حمل، نصب، راه اندازی و آموزش  یک دستگاه (سی آرم) C-Arm

–          تضمین شرکت در مناقصه (فرآیند ارجاع کار-ریال) 1،150،000،000 (صرفاً به صورت واریز به حساب معرفی شده در اسناد مناقصه، ضمانتنامه معتبر بانکی یا ضمانتنامه صادره توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق های پژوهش و فناوری غیر دولتی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید تا سه ماه آینده.)

–          شماره فراخوان در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد): 2001096446000034

05-12 –          مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید، حمل، نصب، راه اندازی و آموزش یک دستگاه اتوآنالایزر با حجم کاری بالا (800 تست در ساعت )

–          تضمین شرکت در مناقصه (فرآیند ارجاع کار-ریال) 760،000،000 (صرفاً به صورت واریز به حساب معرفی شده در اسناد مناقصه، ضمانتنامه معتبر بانکی یا ضمانتنامه صادره توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق های پژوهش و فناوری غیر دولتی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید تا سه ماه آینده.)

–          شماره فراخوان در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد): 2001096446000035

برنامه زمانبندی مناقصه زمان توزیع اسناد ردیف های 01-12 ، 02-12 ، 03-12 ، 04-12 :

اسناد شرکت در مناقصه از تاریخ 1401/10/17 لغایت ساعت 19:00 روز چهارشنبه 1401/10/21 و منحصرا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) قابل دریافت است.

مهلت تسلیم پیشنهادها (بارگذاری در ستاد): حداکثر تا ساعت 19:00 دوشنبه 1401/11/03

مهلت تسلیم فیزیکی پاکت‌های (الف): حداکثر تا پایان ساعت اداری (ساعت 16:00) دوشنبه 1401/11/03 به آدرس مناقصه گزار

زمان گشایش پاکت‌های (الف) و (ب): طبق زمانبندی اعلامی در سامانه ستاد

زمان گشایش پاکت‌های (ج): در جلسه گشایش پاکت‌های (الف) و (ب) تعیین می‌گردد.

زمان توزیع اسناد ردیف 05-12:

اسناد شرکت در مناقصه از تاریخ 1401/10/18 لغایت ساعت 19:00 روز پنجشنبه 1401/10/22 و منحصرا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) قابل دریافت است.

مهلت تسلیم پیشنهادها (بارگذاری در ستاد): حداکثر تا ساعت 19:00 سه شنبه 1401/11/04

مهلت تسلیم فیزیکی پاکت‌های (الف): حداکثر تا پایان ساعت اداری (ساعت 16:00) سه شنبه 1401/11/04 به آدرس مناقصه گزار

زمان گشایش پاکت‌های (الف) و (ب): طبق زمانبندی اعلامی در سامانه ستاد

زمان گشایش پاکت‌های (ج): در جلسه گشایش پاکت‌های (الف) و (ب) تعیین می‌گردد.

با توجه به اینکه کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد مناقصه تا گشایش پاکت‌ها، از طریق سامانه ستاد (Setadiran.ir) انجام می‌شود، از هرگونه مراجعه حضوری به محل شرکت جهت خرید اسناد مناقصه یا اطلاع از شرایط مناقصه و هرگونه سوالات مطرح، اکیدا خودداری گردد. لذا مقتضی است متقاضیان شرکت در مناقصه نسبت به ثبت نام در ستاد و ثبت مهر الکترونیکی و امضای الکترونیکی (مطابق با آگهی آخرین تغییرات مندرج در روزنامه رسمی موید صاحبان مجاز امضا تعهد آور) اقدام نمایند.

رعایت قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، از طرف مناقصه‌گران الزامی است.

مناقصه گزار در رد یا قبول هر یک و یا همه پیشنهادات واصله مختار است و ارائه پیشنهادات حقی برای شرکت‌کننده در مناقصه و یا تکلیفی برای مناقصه‌گزار جهت انعقاد قرارداد با پیشنهاد دهنده را ایجاد نمی‌نمایند.

در صورت داشتن هرگونه سوال، با شماره‌های 88783821-021 داخلی 136- 144 تماس حاصل فرمایید.

آدرس مناقصه گزار:(صرفا جهت ارسال اصل پاکت الف): تهران، خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از ظفر، کوچه شهید بهرامی، شماره 36، طبقه سوم، واحد حراست شرکت بازرگانی بین‌المللی تامین اجتماعی- کد پستی 1968644871

اخبار بیشتر