آگهی فراخوان مناقصه عمومی دو مرحله ای 01/12
شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی در راستای تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز مرکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی طبق مشخصات فنی مندرج در اسناد از تمامی افراد حقیقی و حقوقی دارای مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی/ سایت توانیران جهت شرکت در مناقصه عمومی دو مرحله ای 01/12 دعوت می نماید صرفا با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) نسبت به خرید اسناد مناقصه به مبلغ 2.500.000 ریال (دو میلیون و پانصد هزار ریال) اقدام و اسناد مربوط را طبق برنامه زمانبندی مناقصه از طریق “ستاد” ارائه نمایند.
ردیف | آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای 01/12 |
01-12 |
– مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید، حمل، نصب، راه اندازی و آموزش 6 دستگاه چراغ اتاق عمل سقفی دو قمره
– تضمین شرکت در مناقصه (فرآیند ارجاع کار-ریال) 655،000،000 (صرفاً به صورت واریز به حساب معرفی شده در اسناد مناقصه، ضمانتنامه معتبر بانکی یا ضمانتنامه صادره توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق های پژوهش و فناوری غیر دولتی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید تا سه ماه آینده.) – شماره فراخوان در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد): 2001096446000031 |
02-12 | – مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید، حمل، نصب، راه اندازی و آموزش 8 دستگاه ونتیلاتور بزرگسال و 2 دستگاه ونتیلاتور اطفال/ بزرگسال
– تضمین شرکت در مناقصه (فرآیند ارجاع کار-ریال) 2،400،000،000 (صرفاً به صورت واریز به حساب معرفی شده در اسناد مناقصه، ضمانتنامه معتبر بانکی یا ضمانتنامه صادره توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق های پژوهش و فناوری غیر دولتی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید تا سه ماه آینده.) – شماره فراخوان در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد): 2001096446000032 |
03-12 | – مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید، حمل، نصب، راه اندازی و آموزش 38 دستگاه پمپ سرم
– تضمین شرکت در مناقصه (فرآیند ارجاع کار-ریال) 700،000،000 (صرفاً به صورت واریز به حساب معرفی شده در اسناد مناقصه، ضمانتنامه معتبر بانکی یا ضمانتنامه صادره توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق های پژوهش و فناوری غیر دولتی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید تا سه ماه آینده.) – شماره فراخوان در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد): 2001096446000033 |
04-12 | – مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید، حمل، نصب، راه اندازی و آموزش یک دستگاه (سی آرم) C-Arm
– تضمین شرکت در مناقصه (فرآیند ارجاع کار-ریال) 1،150،000،000 (صرفاً به صورت واریز به حساب معرفی شده در اسناد مناقصه، ضمانتنامه معتبر بانکی یا ضمانتنامه صادره توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق های پژوهش و فناوری غیر دولتی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید تا سه ماه آینده.) – شماره فراخوان در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد): 2001096446000034 |
05-12 | – مناقصه عمومی دو مرحله ای خرید، حمل، نصب، راه اندازی و آموزش یک دستگاه اتوآنالایزر با حجم کاری بالا (800 تست در ساعت )
– تضمین شرکت در مناقصه (فرآیند ارجاع کار-ریال) 760،000،000 (صرفاً به صورت واریز به حساب معرفی شده در اسناد مناقصه، ضمانتنامه معتبر بانکی یا ضمانتنامه صادره توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق های پژوهش و فناوری غیر دولتی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید تا سه ماه آینده.) – شماره فراخوان در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد): 2001096446000035 |
برنامه زمانبندی مناقصه | زمان توزیع اسناد ردیف های 01-12 ، 02-12 ، 03-12 ، 04-12 :
اسناد شرکت در مناقصه از تاریخ 1401/10/17 لغایت ساعت 19:00 روز چهارشنبه 1401/10/21 و منحصرا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) قابل دریافت است. مهلت تسلیم پیشنهادها (بارگذاری در ستاد): حداکثر تا ساعت 19:00 دوشنبه 1401/11/03 مهلت تسلیم فیزیکی پاکتهای (الف): حداکثر تا پایان ساعت اداری (ساعت 16:00) دوشنبه 1401/11/03 به آدرس مناقصه گزار زمان گشایش پاکتهای (الف) و (ب): طبق زمانبندی اعلامی در سامانه ستاد زمان گشایش پاکتهای (ج): در جلسه گشایش پاکتهای (الف) و (ب) تعیین میگردد. |
زمان توزیع اسناد ردیف 05-12:
اسناد شرکت در مناقصه از تاریخ 1401/10/18 لغایت ساعت 19:00 روز پنجشنبه 1401/10/22 و منحصرا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) قابل دریافت است. مهلت تسلیم پیشنهادها (بارگذاری در ستاد): حداکثر تا ساعت 19:00 سه شنبه 1401/11/04 مهلت تسلیم فیزیکی پاکتهای (الف): حداکثر تا پایان ساعت اداری (ساعت 16:00) سه شنبه 1401/11/04 به آدرس مناقصه گزار زمان گشایش پاکتهای (الف) و (ب): طبق زمانبندی اعلامی در سامانه ستاد زمان گشایش پاکتهای (ج): در جلسه گشایش پاکتهای (الف) و (ب) تعیین میگردد. |
با توجه به اینکه کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد مناقصه تا گشایش پاکتها، از طریق سامانه ستاد (Setadiran.ir) انجام میشود، از هرگونه مراجعه حضوری به محل شرکت جهت خرید اسناد مناقصه یا اطلاع از شرایط مناقصه و هرگونه سوالات مطرح، اکیدا خودداری گردد. لذا مقتضی است متقاضیان شرکت در مناقصه نسبت به ثبت نام در ستاد و ثبت مهر الکترونیکی و امضای الکترونیکی (مطابق با آگهی آخرین تغییرات مندرج در روزنامه رسمی موید صاحبان مجاز امضا تعهد آور) اقدام نمایند.
رعایت قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، از طرف مناقصهگران الزامی است.
مناقصه گزار در رد یا قبول هر یک و یا همه پیشنهادات واصله مختار است و ارائه پیشنهادات حقی برای شرکتکننده در مناقصه و یا تکلیفی برای مناقصهگزار جهت انعقاد قرارداد با پیشنهاد دهنده را ایجاد نمینمایند.
در صورت داشتن هرگونه سوال، با شمارههای 88783821-021 داخلی 136- 144 تماس حاصل فرمایید.
آدرس مناقصه گزار:(صرفا جهت ارسال اصل پاکت الف): تهران، خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از ظفر، کوچه شهید بهرامی، شماره 36، طبقه سوم، واحد حراست شرکت بازرگانی بینالمللی تامین اجتماعی- کد پستی 1968644871